Teaching English as a second or foreign language / Marianne Celce-Murcia, editor. (Registro nro. 7573)

Detalles MARC
000 -LÍDER
Campo fijo de descripción fija 01749cam a2200193 a 4500
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL
Campo fijo de descripción fija -- Información general 100128b xx j 000 1 eng
020 ## - ISBN
Número Internacional Normalizado del libro 0838419925
050 #0 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número clasificador PE1128 A2 T44 2001
245 10 - TÍTULO
Título del Material Teaching English as a second or foreign language / Marianne Celce-Murcia, editor.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 3rd.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Nombre del editor, distribuidor, etc. Heinle & Heinle
Lugar de publicación, distribución, etc. Boston
Fecha de publicación, distribución, etc. 2001
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión viii, 584 p.
Otros detalles físicos ill.
Dimensiones 26 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota General Includes bibliographical references, p. 553-574 and index.
505 00 - NOTA DE CONTENIDO
Nota de contenido con formato preestablecido The volume consists of five units in addition to a foreword. The editor, Marianne Celce-Murcia, provides a foreword that serves to introduce the volume. This is followed by chapters presented as units.\\Unit 1, which regroups all of the papers dealing with Teaching Methodology: Five chapters addressed to those interested in Language Teaching Approaches, CLT, ESP and Syllabus Design; \Unit 2 which regroups those papers concerned with Language Skills: Fourteen chapters covering the four skills, grammar and vocabulary; \Unit 3 regroups papers which provide a perspective to Integrated Approaches: Four chapters focusing on Content-Based Immersion models and Bilingual Approaches; \The penultimate unit regroups all of the papers that focus their attention on the Learner: Three chapters related to Learning Styles and Strategies, Adult Education and SL Content Teaching; \The final unit regroups all the papers which pay more attention to teachers' concerns: Ten chapters dealing with Lesson Planning, Cross-cultural Communication, Computers in LT, SL Assessment, Media Uses in LT and Reflective Teaching.
600 10 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - NOMBRE PERSONAL
Nombre personal Celce-Murcia, Marianne
650 10 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada English language
Subdivisión general Study and teaching--Foreign speakers
650 10 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada Second language acquisition
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA)
Tipo de Item KOHA Libros del acervo general
Existencias
Estado de Retirado Estado de Perdido Estado de Dañado No para Préstamo Colección Biblioteca de Origen Biblioteca Permanente Fecha de Adquisición Costo-Precio Total de Préstamos Signatura Topográfica Código de Barras Última vez visto Ejemplar/Existencia Fecha de Remplazo Tipo de Material Total de Renovaciones Última vez Préstado
        Colección General UIMQROO–BIBLIOTECA UIMQROO–BIBLIOTECA 03/05/2016 410.00   PE1128 A2 T44 2001 UIMQR001284 03/05/2016 1 03/05/2016 Libros del acervo general    
        Colección General UIMQROO–BIBLIOTECA UIMQROO–BIBLIOTECA 03/05/2016 410.00 1 PE1128 A2 T44 2001 C.2 UIMQR001309 27/08/2019 2 03/05/2016 Libros del acervo general 1 14/08/2019
        Colección General UIMQROO–BIBLIOTECA UIMQROO–BIBLIOTECA 03/05/2016 410.00 1 PE1128 A2 T44 2001 C.3 UIMQR001412 22/11/2021 3 03/05/2016 Libros del acervo general   19/09/2019


CARRETERA MUNA-FELIPE CARRILLO PUERTO KM. 137, S/N
PRESUMIDA, MUNICIPIO DE JOSÉ MARÍA MORELOS, QUINTANA ROO, C.P. 77870.
contacto@uimqroo.edu.mx
Teléfonos: (997) 68-81441, 68-81438