Strategic reading 1: building effective reading skills: student's book / Jack C. Richards, Samuela Eckstut-Didier. (Registro nro. 7657)
[ vista simple ]
000 -LÍDER | |
---|---|
Campo fijo de descripción fija | 01686cam a2200193 a 4500 |
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL | |
Campo fijo de descripción fija -- Información general | 090310b xx j 000 1 eng |
020 ## - ISBN | |
Número Internacional Normalizado del libro | 9780521555807 |
050 #0 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número clasificador | PE1128 R467 2003 |
100 1# - ASIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL | |
Nombre personal | Richards, Jack C |
245 10 - TÍTULO | |
Título del Material | Strategic reading 1: building effective reading skills: student's book / Jack C. Richards, Samuela Eckstut-Didier. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) | |
Nombre del editor, distribuidor, etc. | Cambridge University Press |
Lugar de publicación, distribución, etc. | Cambridge, UK ; New York |
Fecha de publicación, distribución, etc. | 2003 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xi, 131 p. |
Otros detalles físicos | il. (algunas en col.) |
Dimensiones | 28 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota General | Incluye referencias bibliográficas |
520 ## - NOTA DE RESUMEN, ETC. | |
Nota de sumario, etc. | Strategic Reading 1 is a new low-intermediate to intermediate reading skills text for adult and young-adult learners of English as a Second or Foreign Language. Strategic Reading 1 is designed to build the reading skills and vocabulary that students need to achieve academic success. The book contains 16 units on contemporary themes. Each unit contains three multiple-genre readings adapted from authentic sources such as newspapers, magazines, books, and websites. Units open by introducing new vocabulary and asking students thought-provoking questions related to the unit theme. On the page opposite the readings are exercises that develop student interest in the theme, provide practice in a variety of text-appropriate reading skills, and offer opportunities for discussion and/or writing. The final page features vocabulary expansion activities and suggestions for extension activities, which can be completed either inside or outside the classroom. |
650 10 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO | |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada | Inglés |
Subdivisión general | Libros de texto para hablantes extranjeros |
650 10 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO | |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada | Comprensión de lectura |
Subdivisión general | Problemas, ejercicios, etc |
700 1# - ASIENTO SECUNDARIO - NOMBRE PERSONAL | |
Nombre personal | Eckstut-Didier, Samuela |
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA) | |
Tipo de Item KOHA | Libros del acervo general |
Estado de Retirado | Estado de Perdido | Estado de Dañado | No para Préstamo | Colección | Biblioteca de Origen | Biblioteca Permanente | Fecha de Adquisición | Costo-Precio | Total de Préstamos | Signatura Topográfica | Código de Barras | Última vez visto | Ejemplar/Existencia | Fecha de Remplazo | Tipo de Material |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Colección General | UIMQROO–BIBLIOTECA | UIMQROO–BIBLIOTECA | 03/05/2016 | 20.00 | PE1128 .R467 2003 C.2 | UIMQR000656 | 03/05/2016 | 2 | 03/05/2016 | Libros del acervo general | |||||
Colección General | UIMQROO–BIBLIOTECA | UIMQROO–BIBLIOTECA | 03/05/2016 | 20.00 | PE1128 .R467 2003 C.3 | UIMQR000657 | 03/05/2016 | 3 | 03/05/2016 | Libros del acervo general | |||||
Colección General | UIMQROO–BIBLIOTECA | UIMQROO–BIBLIOTECA | 03/05/2016 | 20.00 | PE1128 R467 2003 | UIMQR000655 | 03/05/2016 | 1 | 03/05/2016 | Libros del acervo general |